Menu
Netcom Solutions
0
  • Home
  • References
  • Expertises
  • Online Shop
  • Blog
  • About us
  • Sign in
  • Your Cart is Empty
Netcom Solutions
Netcom Solutions
  • Home
  • References
  • Expertises
  • Online Shop
  • Blog
  • About us
  • 0 0

Mis de omnichanneltrein niet!

June 25, 2021

Ja, bij Netcom Solutions zijn we thuis in de laagste energie- en telecomtarieven, maar we bekijken de markt ook breder. Digitale communicatie wint aan snelheid en als je vandaag de dag niet de omnichanneltrein neemt, zou het wel eens te laat kunnen zijn. Een goede IT-infrastructuur en je kosten onder controle houden is daarbij onmisbaar.

Speel in op de juiste kanalen

Vandaag de dag zijn er heel wat tools om makkelijk met een omnichannel aanpak te starten. Op deze manier zorg je voor meer productiviteit, geef je je klanten over alle kanalen heen een naadloze ervaring en houd je toch het overzicht. Klant is koningen wil je deze aan je binden, dan moet je echt wel inspelen op hun voorkeuren. Aanwezig zijn op en communiceren via de juiste kanalen is dan ook uitermate belangrijk. Alles begint met het kennen van je klant en de kanalen te integreren in je communicatiestrategie. 

Integreer systemen

Systemen die met elkaar communiceren zijn essentieel om je omnichannel aanpak te doen slagen. Versnipperde informatie gaat immers ten koste van de productiviteit. We hebben met zijn allen heel wat applicaties, maar zijn ze ook geïntegreerd en werken ze samen? Denk bijvoorbeeld maar al aan de integratie van vaste en mobiele telefonie, maar het gaat veel verder.

Haal alles uit Teams en Zoom

Video wint al jaren aan belang, maar kende met corona helemaal een hoge vlucht. Microsoft Teams en Zoom vallen niet meer weg te denken, al kan het nog een stuk beter. Vaak gaan mensen van call naar call, ook via video, maar valt er niet te zien wie bezet is en wie niet. Ook telewerken is een blijver, maar welke tools heb je nodig om dit performant te laten verlopen?    

Het ultieme doel om je omnichannel aanpak te beheren? Een cloud-based platform waar alle kanalen in geïntegreerd worden, zodat je een totaaloverzicht en controle hebt. Liefst met een single sign-on voor zowat alle accounts. Langs welk kanaal je ook contact hebt met de klant, de ervaring moet steeds naadloos zijn en de gegevens beschikbaar. Via een koppeling met het CRM-systeem kan er een klantenfiche beschikbaar zijn.

Mobile first

Elke applicatie moet in de toekomst ook mobiel toegankelijk zijn. Mobiel wordt, zeker met 5G, immers leidend. Je mobiele telefonie kan je door middel van call control volledig integreren.

Netcom Solutions gidst je naar de oplossingen

Meer en meer cloud spelers komen op de markt en zetten in op deze integratie. Bij Netcom Solutions houden we de vinger aan de pols en gidsen we je naar de beste en voordeligste partners om jouw omnichannel verhaal mogelijk te maken. En nee, dat is niet enkel weggelegd voor multinationals. Integendeel om sterker te staan, heb je er meer nood aan dan ooit.

Vraag meer info
  • Share:

Leave a comment

Comments will be approved before showing up.


Also in Telecom & Energy

Veranderen van energieleverancier? Gebruik deze tips!
Veranderen van energieleverancier? Gebruik deze tips!

August 16, 2021

Read More

5G is op komst
5G nu eindelijk op komst

August 10, 2021

Read More

Welke internetsnelheden zijn er allemaal?
Welke internetsnelheden zijn er allemaal?

August 08, 2021

Read More

Follow

Simkaart defect of verloren?

Factuur nodig?

Extra nummer activeren?

Referenties

Contact 

-------------------------------

Algemene Voorwaarden

Partner Portaal

Netcom Academy

SelfCare Portaal

  • Zoeken
  • Servicevoorwaarden
  • Terugbetalingsbeleid
  • FAQ

Meld je aan voor de nieuwste promoties, nieuwe releases en meer ...

Netcom Solutions Bvba
BE0832007996
HQ : Laarnebaan 106B, 
9070 Destelbergen.

IBAN: BE14 0689 0342 4883
SWIFT: GKCCEBB

© 2023 Netcom Solutions.
Powered by Shopify

American Express Apple Pay Mastercard Visa