Welkom op het selfservice portaal van
Heb je een nieuwe simkaart nodig? Vraag ze hier even aan.
Hou volgende gegevens bij de hand
Pas je graag een formule van een bestaand nummer aan ?
Hou volgende gegevens bij de hand
Heb je een nieuwe nummer nodig? Activeer deze hier in enkele stappen.
Hou volgende gegevens bij de hand
Wil je een nummer van je account laten schrappen? Dit kan hier!
Hou volgende gegevens bij de hand
Heb je een duplicaat van je factuur nodig ? Vraag ze hier even aan.
Hou volgende gegevens bij de hand
Heb je een extra data of bel optie nodig? Hier kan je deze aanvragen
Hou volgende gegevens bij de hand
Verleng het aantal beltonen voordat de voicemail in werking treedt, standaard zal na 20 seconden zonder opnemen (4 beltonen), uw correspondent automatisch bij uw voicemail uitkomen. Om deze duur te verlengen naar 30 seconden (het maximum),
Telenet : vorm het nummer **61*+32486191933**30# . De "30" geeft het aantal seconden weer
Proximus : vorm het nummer **61*+32475151516**30# . De "30" geeft het aantal seconden weer
Orange : vorm het nummer **61*5555*30# . De "30" geeft het aantal seconden weer
Voor Telenet : Toets de code *43# en druk op "ok" of de bel-toets
Deactiveren doe je door de code #43# en druk op "ok" of de bel-toets
Voor Proximus : Dit is enkel mogelijk als de optie conference calls hebt
Ben je uw simkaart verloren? Geen nood bij Netcom Solutions kan je gemakkelijk online een swap aanvragen via de volgende link - Nieuwe simkaart aanvragen
Met je puk-code kan je je pin resetten.
Als je de puk-code kwijt bent kan je deze opvragen via de provider. Als klant van Netcom Solutions, kan je via je account manager of stuur ons een mailtje met je klantennummer en gsm nummer waar je de pukcode voor nodig hebt op puk@netcomsolutions.be
APN Instellingen zijn :
Telenet Business:
APN = telenetwap.be
LOGIN =(leeg)
PASSW = (leeg)
Telenet Business:
APN = gprs.base.be
LOGIN = base
PASSW = base
Proximus :
APN = internet.proximus.be
LOGIN = (leeg)
PASSW = (leeg)
Orange :
APN = mworld.be
LOGIN = (leeg)
PASSW = (leeg)
Proximus: Pas dit aan via MyProximus : bekijk hier een filmpje https://youtu.be/QfnOsT9cJPw
Telenet: -> ##002# en dan op "ok" of de bel-toets klikken. Nadien moet je even je toestel herstarten
Als deze code niet werkt, kan je best ook gewoon even proberen met #002#.
**Het is wel niet mogelijk je voicemail uit te schakelen als je in het buitenland bent.
Orange: Bij Orange kan je helaas de voicemail niet uitschakelen
Bekijk hier een youtube filmpje : https://www.youtube.com/watch?