Welkom op het selfservice portaal van

Netcom Solutions!

Minimaliseer documenten

Netcom Solutions gaat voor digitaal ondertekenen. Zo zal u de meeste documenten van ons digitaal ontvangen waar u in 90% van de gevallen digitaal zal kunnen ondertekenen. Zo dragen we ook ons steentje bij in het verminderen van het papierverbuik in de wereld. 

Nog meer bereikbaarheid

Geen zorgen we blijven nog steeds bereikbaar alleen kunnen wij je nu nog sneller verder helpen, ook wanneer we niet direct kunnen opnemen. Je kan ons nog steeds contacteren op ons hoofdnummer 078/480.894

Automatisatie en minder e-mails in je mailbox

Door het gebruik van ons portaal te promoten en stimuleren slagen we er in zowel bij ons alsook onze klanten, de CO2 voetafdruk te verkleinen door minder maar efficiënter mails te versturen. In onze blog vind je hier een interessant artikel over terug 

Werkt ook op je smartphone.

Ons Self-Service portaal is compatibel met je smartphone of tablet. Dus een aanpassing 'on the go' is bij ons geen enkel probleem. Heb je niet alle gegevens bij de hand? Bel het even door! 

We made it simple

Sim Swap

Heb je een nieuwe simkaart nodig? Vraag ze hier even aan.

Hou volgende gegevens bij de hand

  • Nieuw Simkaart Nr
  • Huidig telefoonnummer
  • Gegevens van je account

Formule Swap

Pas je graag een formule van een bestaand nummer aan ?

Hou volgende gegevens bij de hand

  • Gewenste formule
  • Huidig telefoonnummer
  • Gegevens van je account

Nieuw nummer

Heb je een nieuwe nummer nodig? Activeer deze hier in enkele stappen.

Hou volgende gegevens bij de hand

  • Nieuw Simkaart Nr
  • Gegevens van je account

Nr schrappen

Wil je een nummer van je account laten schrappen? Dit kan hier!

Hou volgende gegevens bij de hand

  • Te schrappen nummer
  • Gegevens van je account

Factuur opvragen

Heb je een duplicaat van je factuur nodig ? Vraag ze hier even aan.

Hou volgende gegevens bij de hand

  • Klantennummer
  • Gegevens van je account

Extra optie activeren

Heb je een extra data of bel optie nodig? Hier kan je deze aanvragen

Hou volgende gegevens bij de hand

  • GSM nr om de optie op te activeren
  • Gegevens van je account.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn Voicemail verlengen?

Verleng het aantal beltonen voordat de voicemail in werking treedt, standaard zal na 20 seconden zonder opnemen (4 beltonen), uw correspondent automatisch bij uw voicemail uitkomen. Om deze duur te verlengen naar 30 seconden (het maximum),

Telenet : vorm het nummer **61*+32486191933**30# . De "30" geeft het aantal seconden weer

Proximus : vorm het nummer **61*+32475151516**30# . De "30" geeft het aantal seconden weer

Orange
: vorm het nummer **61*5555*30# . De "30" geeft het aantal seconden weer

Hoe activeer je een 2de oproep

Voor Telenet : Toets de code *43# en druk op "ok" of de bel-toets

Deactiveren doe je door de code #43# en druk op "ok" of de bel-toets

Voor Proximus : Dit is enkel mogelijk als de optie conference calls hebt 

Simkaart verloren?

Ben je uw simkaart verloren? Geen nood bij Netcom Solutions kan je gemakkelijk online een swap aanvragen via de volgende link - Nieuwe simkaart aanvragen

Ik ben mijn PUK-code kwijt. Wat nu?

Met je puk-code kan je je pin resetten.

Als je de puk-code kwijt bent kan je deze opvragen via de provider. Als klant van Netcom Solutions, kan je via je account manager of via volgende link de PUK code opvragen

Wat zijn mijn APN instellingen?

APN Instellingen zijn : 

Telenet Business
APN = telenetwap.be
LOGIN =(leeg)
PASSW = (leeg)

Telenet Business
APN = gprs.base.be
LOGIN = base
PASSW = base

Proximus : 
APN = internet.proximus.be
LOGIN = (leeg)
PASSW = (leeg)

Orange : 
APN = mworld.be
LOGIN = (leeg)
PASSW = (leeg)


Je voicemail uitschakelen

Proximus: Pas dit aan via MyProximus : bekijk hier een filmpje https://youtu.be/QfnOsT9cJPw

Telenet: 
-> ##002# en dan op "ok" of de bel-toets klikken. Nadien moet je even je toestel herstarten 
Als deze code niet werkt, kan je best ook gewoon even proberen met #002#.
**Het is wel niet mogelijk je voicemail uit te schakelen als je in het buitenland bent.

Orange: Bij Orange kan je helaas de voicemail niet uitschakelen​