Een voice over IP centrale of CLOUD telefonie?

Jarenlang hadden organisaties op bedrijfsniveau vaak maar één schaalbare keuze voor telefoonsystemen.  Private Branch Exchange - kortweg PBX - vereiste kostbare apparatuur en expertise om inter-office en externe communicatie aan te kunnen. 

Nu internet echter sneller en betrouwbaarder is geworden, bieden gehoste PBX-telefoonsystemen voor vele bedrijven nu een economisch verantwoord alternatief voor deze traditionele systemen. Het is echter belangrijk om de verschillen tussen de twee te begrijpen.


Wat is nu het beste voor uw bedrijf ?

Wanneer het tijd is om te beslissen of u een hosted of een interne iP-PABX wilt gebruiken zijn er vele factoren waarmee u rekening moet houden, van de grootte van uw team, het aantal netwerklocaties tot uw comfort niveau gecombineerd met technische zaken en hoe afhankelijk u wenst te zijn van service providers.


Sommige van deze parameters zijn afhankelijk van uw core business, terwijl andere neerkomen op persoonlijke voorkeur. Onze adviseurs kunnen u helpen bij het bepalen welke van deze voor- en nadelen opwegen tegen de anderen. Hoe je het ook bekijkt, het is een moeilijke keuze om te maken en één die het best kan worden aangepakt met de hulp van experts.

Gebruikt u nog een "Vintage" telefooncentrale?

Neem snel met contact met ons op en één van onze makelaars helpt je graag door deze telecom "jungle"




Nood aan een up-to-date telefonie oplossing?

Maak nu een afspraak met ons!

Voor meer informatie over hoe we u kunnen helpen, belt u naar 078 480 894, kan u ons een e-mail sturen, of het antwoordformulier hier links invullen. Wij sturen dan één van onze makelaars langs voor een vrijblijvende analyse van uw mobiele telefonie kosten.