Menu
Netcom Solutions
0
  • Home
  • Referenties
  • Expertises
  • Online Shop
  • Blog
  • Over Ons
  • Log in
  • Uw winkelwagen is leeg
Netcom Solutions
Netcom Solutions
  • Home
  • Referenties
  • Expertises
  • Online Shop
  • Blog
  • Over Ons
  • 0 0

Wat is service intelligence?

08 augustus, 2021

Wees maar zeker dat we bij Netcom Solutions zorgen voor de voordeligste telecomtarieven en energietarieven. Maar: we doen nog veel meer. Zo houden we ook de vinger aan de pols van nieuwe ICT-technologieën en cloudoplossingen. Zo ontpoppen we ons tot jouw betrouwbare partner die je naar de voordeligste tarieven én beste oplossing gidst. Een voorbeeld van zo’n nieuwe technologie? Service Intelligence!


Monitor de digitale service die je levert

Klanten denken digitaal en verwachten ook een feilloze digitale service en klantervaring? Wel, dat is exact wat je gaat monitoren met Service Intelligence. Zo kun je kwaliteit garanderen. Heel wat bedrijven worstelen immers met:   


 ●      De impact van digitaal ondernemen. Klanten verwachten online veel meer en er wordt heel wat meer business online gedaan. 

 ●      Digitaal verandert alles razendsnel. Een klant verwacht een excellente digitale beleving, maar probeer ze maar eens bij te benen. Voor je het weet zitten ze bij de concurrent. 

 ●      Het juiste talent vinden en aan boord houden met digitale en innovatieve skills is niet makkelijk.   

 Nog veel te weinig bedrijven besteden aandacht aan de kwaliteit van hun online dienstverlening en monitoren dit proces van A tot Z.

Waarom Service Intelligence?

Ga je voor Service Intelligence, dan kies je voor een complete ondersteuning met:   


 ●      Gebruikersanalyse. Het gedrag van je gebruikers en jouw werking wordt gemonitord. Loopt er wat mis, dan kan je onmiddellijk ingrijpen.

 ●      Automatisering: Eventuele correcties of aanpassingen kunnen geautomatiseerd worden, zodat je sneller kunt ingrijpen of al preventief missers kunt voorkomen.

 ●      Service map: Alle afwijkingen worden op de achtergrond in kaart gebracht, om zo de impact op de klant beter te leren kennen en op te lossen.  

 Weten wat er misgaat, hier een melding van krijgen en ingrijpen is leuk, maar het is ook te belangrijk om weten wat de impact is op het hele bedrijf en de werking. Je kijkt dus verder dan enkel het probleem oplossen, je gaat voor een betere, toekomst- en klantgerichte oplossing.


Hulp nodig bij het in kaart brengen?

Of je nu wel of niet voor Service Intelligence opteert is een keuze, maar het is sowieso belangrijk geregeld alles eens in kaart te brengen en te evalueren. Zeker ook je telecomtarieven en energietarieven. Daar helpt onze adviseur je graag bij. Zit je met andere vragen of heb je graag dat we met je meedenken? Ook op die manier kunnen we je meerwaarde bieden. Maak vandaag nog een afspraak en zit in op de voordeligste tarieven en een zorgeloze digitale toekomst.


Vraag meer info
  • Deel:

Plaats een bericht

Reacties worden goedgekeurd voordat ze verschijnen


Ook in Telecom & Energie

Veranderen van energieleverancier? Gebruik deze tips!
Veranderen van energieleverancier? Gebruik deze tips!

16 augustus, 2021

Lees meer

5G is op komst
5G nu eindelijk op komst

10 augustus, 2021

Lees meer

Welke internetsnelheden zijn er allemaal?
Welke internetsnelheden zijn er allemaal?

08 augustus, 2021

Lees meer

Volg

Simkaart defect of verloren?

Factuur nodig?

Extra nummer activeren?

Referenties

Contact 

-------------------------------

Algemene Voorwaarden

Partner Portaal

Netcom Academy

SelfCare Portaal

  • Zoeken
  • Servicevoorwaarden
  • Terugbetalingsbeleid
  • FAQ

Meld je aan voor de nieuwste promoties, nieuwe releases en meer ...

Netcom Solutions Bvba
BE0832007996
HQ : Laarnebaan 106B, 
9070 Destelbergen.

IBAN: BE14 0689 0342 4883
SWIFT: GKCCEBB

© 2023 Netcom Solutions.
Alle Rechten Voorbehouden

American Express Apple Pay Mastercard Visa