Bekijk hier de meest gestelde vragen over de mobiele diensten via Netcom Solutions. Vind je geen antwoord op je vraag of heb je nog steeds hulp nodig met iets, neem dan contact met ons op via info@netcomsolutions.be
Hoe activeer je de dienst tweede oproep? Toets de code *43# en druk op "ok" of de bel-toets
Deactiveren doe je door de code #43# en druk op "ok" of de bel-toets
Verleng het aantal beltonen voordat de voicemail in werking treedt, standaard zal na 20 seconden zonder opnemen (4 beltonen), uw correspondent automatisch bij uw voicemail uitkomen. Om deze duur te verlengen naar 30 seconden (het maximum),
-> vorm het nummer **61*+32486191933**30# . De "30" geeft het aantal seconden weer
Je kan jouw voicemail uitschakelen door de volgende code in te geven alsof je een telefoonnummer intoetst:
-> ##002# en dan op "ok" of de bel-toets klikken. Nadien moet je even je toestel herstarten
Als deze code niet werkt, kan je best ook gewoon even proberen met #002#.
**Het is wel niet mogelijk je voicemail uit te schakelen als je in het buitenland bent.
Met je puk-code kan je je pin resetten.
Als je de puk-code kwijt bent kan je deze opvragen via de provider. Als klant van Netcom Solutions, kan je via je account manager of via volgende link de PUK code opvragen
APN Instellingen bij Base zijn :
Is je kaart defect, gsm gestolen of je bent hem verloren.
Geen nood, als je nog reserve simkaarten (sim-swaps) hebt liggen, kan je hier meteen nieuwe kaart activeren met behoudt van je nummer
Hoe activeer je de dienst tweede oproep? Toets de code *43# en druk op "ok" of de bel-toets
Deactiveren doe je door de code #43# en druk op "ok" of de bel-toets
Verleng het aantal beltonen voordat de voicemail in werking treedt, standaard zal na 20 seconden zonder opnemen (4 beltonen), uw correspondent automatisch bij uw voicemail uitkomen. Om deze duur te verlengen naar 30 seconden (het maximum),
-> vorm het nummer **61*+32475151516**30# . De "30" geeft het aantal seconden weer
Zet voicemail aan of uit: Wil je geen voicemail meer of wil je hem opnieuw aanzetten? Pas dit aan via MyProximus
bekijk hier een filmpje : https://youtu.be/QfnOsT9cJPw
Hoe activeer je de dienst tweede oproep? Toets de code *43# en druk op "ok" of de bel-toets
Deactiveren doe je door de code #43# en druk op "ok" of de bel-toets
Verleng het aantal beltonen voordat de voicemail in werking treedt, standaard zal na 20 seconden zonder opnemen (4 beltonen), uw correspondent automatisch bij uw voicemail uitkomen. Om deze duur te verlengen naar 30 seconden (het maximum),
-> vorm het nummer **61*5555*30# . De "30" geeft het aantal seconden weer
Bij Orange kan je helaas de voicemail niet uitschakelen
Wanneer u uw SIM-kaart vervangt, stuurt uw iPhone een sms naar het buitenland om de functies opnieuw te activeren. U moet eerst toestemming hebben om naar het buitenland te bellen, en dan wachten tot de status van uw mobiele lijn verandert in actief om dit operationeel te maken!
Standaard zijn dubbele oproep en wisselgesprek geactiveerd. Het is mogelijk om ze te deactiveren door een eenvoudig verzoek aan de ondersteuning (support@netcomsolutions.be).
APN Internet
APN MMS :